مدير محترم سايت يزد فردا
بسيار متاسفم از مسايلي كه درباره جشنواره وبلاگ نويسان پيش آمد. اميدوارم دلخوري ها برطرف گردند و دوستي هايي نو از دل آنها زاده شوند. براي همين مقصد تقاضا دارم آخرين و تنها پست وبلاگ مرا كه در ذيل آمده است يا لينك دهيد و يا درج نماييد.
با تشكر- نويسنده وبلاگ اراجيف من

 

 

 

 

 

 

در دلم بود كه بي دوســت نباشــم هرگـز

 

 

 

 

چه توان كرد كه سعي من و دل باطل بود

 

 

 

 

 

جشنواره وبلاگ نويس هاي يزدي و حواشي بعد ازآن، يكي از صميمي ترين دوست هاي مرا از من گرفت. اين دوست بسيار صميمي و سنگ صبور لحظات دلتنگي، همان "اراجيف من" بود. شده گاهي بخواهيد درد دلي را به دوستي بگوئيد و ترجيح بدهيد واسطه اي براي انتقال حرفتان به او وجود داشته باشد ودوست ديگري را مامور اين كار كنيد؟ اين دوست مجازي _ اراجيف من _ در واقع سيزده چهارده ماه بود كه چنين كاري برايم مي كرد و درد دل هايم را به دوستان حقيقي ام مي رساند. درد دلهايي كه گاه سياسي اجتماعي بودند، و اكثر وقتها كاملا شخصي.

 

 

 

 

وبلاگ "اراجيف من" مطلقا يك وبلاگ حرفه اي نبود. يك وبلاگ شخصي بود. مي گويم بود، چون ديگر نيست. مطالبي در آن ديده شده بود كه مي توانست دست آويز تخريب و اضرار شود و ترجيح دادم آن مطالب و اصلا كل وبلاگ ديگر ديده نشود. چون اعلام برگزيده گي در جشنواره٬ خصوصي بودن وبلاگ مرا به هم زده بود و اگر بنا مي شد مخاطبان آن بيشتر از آن بيست سي نفر قبلي كه همه از دوستان نزديك خودم هستند باشد، خودم هم صلاح نمي ديدم خيلي حرفها گفته و شنفته شود.

 

 

 

 

من درمطلبي كه بعد از جشنواره نوشتم، آورده بودم كه بسيار از اين انتخاب شگفت زده شدم و اصلا برايم محتمل نبود. وبلاگ خصوصي و درد دلهاي شخصي يك چيز است و وبلاگي كه براي مخاطب عام مي نويسد و به دنبال آنهاست چيز ديگر. "اراجيف من" پيش از این بوسيله كساني خوانده مي شد كه بســـياري از آنها به جاي درج نظــر در وبلاگ، پيام كوتاه تلفني (SMS) برايم مي فرستادند و نظراتشان را بيان مي كردند.  و از قضا همان ديروز، سه چهار نفر از همين دوستان مي گفتند كه حالا كه اينجا اينـــــقدر شلوغ شده رهايش كن و گفتگــوي صميمــــي و بي مزاحم خودمان را جاي ديگري پي بگير. شك داشتم در اجابت اين خواسته ولي در حال حاضر در اجابت تقاضايشان مصممم.

 

 

 

 

جايزه اي به خاطر برنده شدن نخواهم گرفت و اين وبلاگ هم  با اين نشاني مطلبي غير از اين نخواهد داشت. يعني حتي از بهره معنوي آن برنده گي، كه اندك شهرتي باشد و ارجاع تعدادي از كاربران جديد هم مي گذرم.

 

 

 

 

اميدوارم آنها كه از داوري ها گله داشتند و نيز آنها كه بعضي مطالب آزرده شان كرده بود، ديگر راضي شده باشند.

 

 

 

 

خاتم بخــت "اراجـــيف من"  اي كاربران!

 

 

 

 

خوش درخشيد ولي دولت مستعجل بود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا